Dikkat Metrikleri & Ölçümleme Çözümleri
Dikkatleri Üzerinize Çekin, IAS Ä°le Ölçün!
Dikkat, dijital medyadaki en karmaşık ve en çok tartışılan konulardan biridir; bu da dikkatin ölçülmesini çok daha önemli hale getirmektedir.
​
IAS Quality Attention™, reklamverenlere kanıtlanmış sonuçlar sunmak için medya kalitesini ve göz takibini makine öÄŸrenimi ile birleÅŸtirir. Quality Attention™ ile tüm reklamverenler yatırım getirisini ve kampanyalar genelinde dönüÅŸümlerini artırabilir.
Görünürlük (Visibility)
Sunulan gösterimlerin geçerliliÄŸini ölçer. Reklamverenlerin öncelikle optimize etmesi gereken temel ölçümlerdir. Görünürlük ölçümleri olmadan Dikkat oluÅŸamaz.
Ortam (Situation)
Gösterimlerin sunulduÄŸu ortamı tanımlar. Bir sayfadaki reklam sayısını ve bir reklamın diÄŸer içeriklere göre sayfadaki reklam payını ölçer.
ETKİLEŞİM (INTERACTION)
Reklamlarla tüketici aksiyonlarının göstergeleridir. Lumen verileriyle desteklenen göz izleme gibi kaydırma, reklamlarla etkileÅŸim ve tüketicinin bakışının sayfada nerede olduÄŸu gibi etkinlikleri ölçerek insan tercihlerini belirler.
