top of page

Görünürlük

Reklamlarınızın görülmeye fırsatı oldu mu?

Dijital reklamların hedef kitlede etki yaratabilmesi için yalnızca reklamın sunulması değil, görülmesi de gerekir.

 

Ancak, dijital reklamların üçte biri çeşitli ortamlarda tüketiciler tarafından görülmüyor.

 

Reklamlarınızın nerede olurlarsa olsunlar gerçek kişiler tarafından görülme fırsatına sahip olduğundan emin olun.

Görünürlük (viewability), medya kalitesinin temelini oluşturmaya devam etmektedir. Bir reklamın gerçekten görüldüğünü, yan sekmede veya sayfanın altında kalıp kalmadığından emin olmak için görünürlük ölçümü önemlidir. Dijital reklamcılık daha sofistike hale geldikçe, reklamverenler ve yayıncılar da sonuç alma becerilerini görünürlük metrikleri ile kanıtlıyor.

%33

dijital reklamların büyük bir kısmı çeşitli ortamlarda tüketiciler tarafından görülmüyor

%76,1

IAS global H2 - 2023 görünürlük oranı

15,78 sn

IAS global H2 - 2023 reklamların ortalama görüntülenme süresi

Göz Close Up
bottom of page